duminică, 27 decembrie 2009

fara titlu

Sunt foarte suparata!
Din cauza asta scriu...pentru ca sunt nervoasa...
Pentru ca nu am primit cadoul pe care mi-l doream de la Mosu' si pentru ca n-am simtit sarbatorile ca in ceilalti ani....
Sunt in primul rand suparata pe mine...pentru ca de o gramada de timp imi doresc sa ma schimb...sa pun mai mult pret pe lucrurile minore si sa traiesc mai mult clipa...si niciodata nu mi iese....
Mi-as fi dorit un Craciun cu multe cadouri...pe care sa le pot face celor dragi...iar pentru mine...un suflet impacat si o seara draguta alaturi de omul iubit...
Si mai sunt suparata pentru ca a fost ziua mea..exact acum 10 zile si...nimeni nu si a adus aminte de ea...desi eu nu uit de ziua nimanui niciodata...
Da,sunt trista...dar sper sa mi treaca...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu